Overslaan en naar de inhoud gaan

Carat: 'Technologie zet medialandschap op zijn kop'

Met de razendsnelle ontwikkeling van technologische communicatiemogelijkheden schieten de nieuwe media als paddestoelen uit de grond. In…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het boekje is een verzameling van bereikscijfers, kosten, ontwikkelingen en trends in het Nederlandse medialandschap, geanalyseerd door Carat Insight.

related partner content for mobile comes here

Resultaat van de steeds breder wordende technologische mogelijkheden is een overvloed aan keuze. De mediaconsument laveert tussen tientallen televisie- en radiozenders, meer dan 1,9 miljoen Nederlandse websites, ruim 5000 digitale en papieren tijdschriften, 38 kranten, 171 bioscopen, honderden alternatieve out-of-home mogelijkheden, 25.000 narrowcastingschermen en 48.000 abri’s. Overal waar hij kijkt, is media. Een ontwikkeling die volgens Carat Nederland invloed heeft op het traditionele advertentiemodel en de manier waarop consumenten media gebruiken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in