Overslaan en naar de inhoud gaan

Pop-up trattoria Bertolli

Een tijdelijke pop-up trattoria van Bertolli was gisteren te zien in Nieuwegein.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ter gelegenheid van de introductie van zestien nieuwe pastavarianten had het pastamerk de stoep voor het huis van de familie Bramer voor een avond veranderd in een Italiaanse trattoria.

related partner content for mobile comes here

Pasta blijkt populair bij de Nederlanders thuis, zo meldt Bertolli. Men eet thuis liever een Italiaans pastagerecht dan Hollandse pot (36% vs 26%), zo geven Nederlandse vrouwen aan in een onderzoek dat Bertolli hield in het kader van de introductie van de nieuwe pastavarianten. 84 Procent eet dan ook minimaal een keer per week thuis een pastamaaltijd. Bijna iedereen eet de pasta het liefst met saus (90%) en de helft daarvan graag met veel saus. De helft van de vrouwen eet de pasta thuis het liefst al dente, zoals de Italianen dat doen. Meer dan de helft kan meer dan vijf soorten pasta opnoemen.

Bertolli introduceert de zestien pastavarianten exclusief bij supermarktketen C1000.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in