Pop-up trattoria Bertolli
Ter gelegenheid van de introductie van zestien nieuwe pastavarianten had het pastamerk de stoep voor het huis van de familie Bramer voor een avond veranderd in een Italiaanse trattoria.
Pasta blijkt populair bij de Nederlanders thuis, zo meldt Bertolli. Men eet thuis liever een Italiaans pastagerecht dan Hollandse pot (36% vs 26%), zo geven Nederlandse vrouwen aan in een onderzoek dat Bertolli hield in het kader van de introductie van de nieuwe pastavarianten. 84 Procent eet dan ook minimaal een keer per week thuis een pastamaaltijd. Bijna iedereen eet de pasta het liefst met saus (90%) en de helft daarvan graag met veel saus. De helft van de vrouwen eet de pasta thuis het liefst al dente, zoals de Italianen dat doen. Meer dan de helft kan meer dan vijf soorten pasta opnoemen.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaBertolli introduceert de zestien pastavarianten exclusief bij supermarktketen C1000.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid