Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) Muse maakt 3D-projectie voor Ariel

Muse creeerde voor P&G's Ariel de "World's Deepest Cleaning Test", in Dubai. Het 3D-spektakel was ter ondersteuning van de introductie…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

creeerde voor P&G's Ariel de "World's Deepest Cleaning Test", in Dubai. Het 3D-spektakel was ter ondersteuning van de introductie van een nieuwe wasinnovatie.

related partner content for mobile comes here

De 3D-projectie vond plaats op een groot gebouw op een bouwplaats, in het centrum van Dubai.

Eerst wordt het gebouw flink geteisterd door regen, donder en bliksem en zandstormen. Daarna gooien bulldozers modder tegen het gebouw, en wordt er verf tegen de muur gespoten.
Vervolgens ‘verdwijnt’ de muur in een enorme wasmachine en Ariel komt in beeld om zijn werk te doen met nieuwe ‘3D-wastechnologie’. De muur wordt uiteindelijk weer schoon, droog en fris terug gehangen.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Muse Amsterdam maakte eerder 3D-projecties voor klanten, onder andere voor , Mattel en H&M.

Massive Music verzorgde de muziek, lokale eventproductie was in handen van Hill & Knowlton en WeLikeCustard.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in