(Campagne) Muse maakt 3D-projectie voor Ariel


Muse creeerde voor P&G's Ariel de "World's Deepest Cleaning Test", in Dubai. Het 3D-spektakel was ter ondersteuning van de introductie van een nieuwe wasinnovatie.
De 3D-projectie vond plaats op een groot gebouw op een bouwplaats, in het centrum van Dubai.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Eerst wordt het gebouw flink geteisterd door regen, donder en bliksem en zandstormen. Daarna gooien bulldozers modder tegen het gebouw, en wordt er verf tegen de muur gespoten.
Vervolgens ‘verdwijnt’ de muur in een enorme wasmachine en Ariel komt in beeld om zijn werk te doen met nieuwe ‘3D-wastechnologie’. De muur wordt uiteindelijk weer schoon, droog en fris terug gehangen.
Muse Amsterdam maakte eerder 3D-projecties voor klanten, onder andere voor Samsung, Mattel en H&M.
Massive Music verzorgde de muziek, lokale eventproductie was in handen van Hill & Knowlton en WeLikeCustard.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid