Overslaan en naar de inhoud gaan

IOC komt met regels sociale media

Het Internationaal Olympisch Comité heeft in de aanloop naar de Olympische Spelen van 2012 de richtlijnen ten aanzien van het gebruik van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het IOC omarmt de jongste ontwikkelingen, moedigt de atleten aan zich via bijvoorbeeld Twitter, Facebook of blogs te presenteren, maar waarschuwt wel in een nieuwe codex voor misbruik.

related partner content for mobile comes here

Bij overtreding van de regels kan het IOC juridische stappen nemen. Als zwaar vergrijp geldt onder meer twitteren met commerciële bedoelingen. Beledigingen aan het adres van bijvoorbeeld concurrenten zijn eveneens uit den boze. De sportofficials in Lausanne reageerden met de aangepaste regulering op een aantal onverkwikkelijkheden tijdens de Olympische Winterspelen van Vancouver.

Bron: ANP.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in