Cannes Lions: NL 6x op shortlists Promo/Direct
Selmore, Y&R Not Just Film en Indie komen voor op de shortlist Promo & Activation. Het gaat om het volgende werk:
Bavaria Dutchdress - Selmore
Go Fast Canal Bike - Y&R Not Just Film
Domino’s Perfect Pepperoni deal, so perfect everybody can sell it - Indie
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisNederlandse bureaus zonden 46 keer in voor deze categorie. Thijs de Boer (Eurorscg), die ook verslag doet voor Adformatie, zit in de jury. Vorig jaar won Nederland nog 4 keer zilver in Promo.
In Direct zorgt N=5 voor Nederlandse vertegenwoordiging samen met Rapp:
Mercedes Benz Sprinter Online Guerilla - N=5
WK EnergieShirt - N=5
KLM Personal Space Experiment - Rapp
Namens Nederland dit Olaf van der Geld (Tribal DDB) in de jury. Nederland zond 25 keer in binnen deze categorie. Vorig jaar vielen er geen prijzen.
In totaal komt het Nederlandse aantal inzendingen op 494, ten opzichte van 439 vorig jaar. Nieuw dit jaar zijn de Creative Effectiveness Lion, voor creatieve cases die een bewezen impact hebben gehad op de business van de klant.Deze worden zaterdag uitgereikt. De award-agenda ziet er als volgt uit:
Maandag 20 juni: Promo & Activation, PR en Direct Lions
Dinsdag 21 juni: Media, Outdoor en Radio Lions
Woensdag 22 juni: Press, Design en Cyber Lions
Zaterdag 25 juni: Film, Film Craft, Creative Effectiveness en Titanium & Integrated Lions
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid