Overslaan en naar de inhoud gaan

Utrechtse Internet Courant gelanceerd

Utrechters kunnen nu een gratis abonnement nemen op de nieuwe digitale krant De Utrechtse Internet Courant (DUIC).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Behalve via dagelijkse digitale nieuwsbrieven, wordt er ook specifiek lokaal nieuws verspreid via de website , via Twitter en Facebook. Joris Daalhuisen, een van de initiatiefnemers: 'DUIC duidt het nieuws. We geven het nieuws dus niet alleen door, maar plaatsen het in een context. Daarbij wordt veel gebruik gemaakt van sprekende beelden. Wij beantwoorden vragen als: waarom is het belangrijk voor Utrecht en wat zijn de gevolgen voor Utrecht?'

related partner content for mobile comes here

DUIC steunt op een aantal redactionele peilers: nieuws, economie, sport, politiek, cultuur, uitgaan, criminaliteit en wonen. Achter DUIC gaat een consortium van vier investeerders uit de mediawereld schuil. Er wordt gestart met een bèta-versie om ervaring op te doen. Naar verwachting zal de officiële start begin september 2011 plaatsvinden.

Het is de ambitie om DUIC te laten uitgroeien tot een multimediaal platform voor Utrecht, waarop ook plaats is voor tv en debat.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in