
Behalve via dagelijkse digitale nieuwsbrieven, wordt er ook specifiek lokaal nieuws verspreid via de website DUIC.nl, via Twitter en Facebook. Joris Daalhuisen, een van de initiatiefnemers: 'DUIC duidt het nieuws. We geven het nieuws dus niet alleen door, maar plaatsen het in een context. Daarbij wordt veel gebruik gemaakt van sprekende beelden. Wij beantwoorden vragen als: waarom is het belangrijk voor Utrecht en wat zijn de gevolgen voor Utrecht?'
DUIC steunt op een aantal redactionele peilers: nieuws, economie, sport, politiek, cultuur, uitgaan, criminaliteit en wonen. Achter DUIC gaat een consortium van vier investeerders uit de mediawereld schuil. Er wordt gestart met een bèta-versie om ervaring op te doen. Naar verwachting zal de officiële start begin september 2011 plaatsvinden.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeHet is de ambitie om DUIC te laten uitgroeien tot een multimediaal platform voor Utrecht, waarop ook plaats is voor tv en debat.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee