Overslaan en naar de inhoud gaan

‘365’ nieuw merk voor werkend Nederland

'365' is de nieuwe naam voor het koepelmerk dat zich richt op het verbeteren van de duurzame inzetbaarheid van mensen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bedrijf is een samenvoeging van ArboNed, KeurCompany en Zin. De naam en het concept 365 zijn bedacht door reclamebureau They. De nieuwe naam moet benadrukken dat de organisatie voor de duurzame inzetbaarheid van personeel verder kijkt dan de traditionele werkweek, omdat juist de relatie tussen werk en privé iedere dag van het jaar belangrijk is. Ontwerpbureau Dietwee ontwikkelde de designstrategie, het logo en de visuele identiteit voor .

related partner content for mobile comes here

Linda van den Bergh, communicatiemanager bij 365: ‘We merkten – en dat werd bevestigd door onderzoek - dat de oude associatie naar de arbodienst in de naam ArboNed te beperkt werd; als het gaat om het verbeteren van de duurzame inzetbaarheid richten wij ons niet alleen op de verzuimende werknemer of het voorkomen van verzuim. Wij gaan veel verder en focussen ons op het verhogen van bevlogenheid, waardoor werknemers vol energie en toewijding werken en leven. Dan moet je dus anders naar mensen kijken. Niet alleen naar de mens op het werk, maar ook naar wat deze persoon daarbuiten doet. Voor ons dus aanleiding voor een herpositionering.’

NewCreations zorgde voor een uptodate afdeling Facilities, een vernieuwd hospitality concept en een inrichtingmasterplan, waarin de kernwaarden van 365 centraal staan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in