‘365’ nieuw merk voor werkend Nederland
Het bedrijf is een samenvoeging van ArboNed, KeurCompany en Zin. De naam en het concept 365 zijn bedacht door reclamebureau They. De nieuwe naam moet benadrukken dat de organisatie voor de duurzame inzetbaarheid van personeel verder kijkt dan de traditionele werkweek, omdat juist de relatie tussen werk en privé iedere dag van het jaar belangrijk is. Ontwerpbureau Dietwee ontwikkelde de designstrategie, het logo en de visuele identiteit voor 365.
Linda van den Bergh, communicatiemanager bij 365: ‘We merkten – en dat werd bevestigd door onderzoek - dat de oude associatie naar de arbodienst in de naam ArboNed te beperkt werd; als het gaat om het verbeteren van de duurzame inzetbaarheid richten wij ons niet alleen op de verzuimende werknemer of het voorkomen van verzuim. Wij gaan veel verder en focussen ons op het verhogen van bevlogenheid, waardoor werknemers vol energie en toewijding werken en leven. Dan moet je dus anders naar mensen kijken. Niet alleen naar de mens op het werk, maar ook naar wat deze persoon daarbuiten doet. Voor ons dus aanleiding voor een herpositionering.’
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisNewCreations zorgde voor een uptodate afdeling Facilities, een vernieuwd hospitality concept en een inrichtingmasterplan, waarin de kernwaarden van 365 centraal staan.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid