Q-music en NH Hoteles openen hotel
Het Q-hotel wordt een week lang gerund door de dj’s van Q-music. De luisteraar is exclusief hun gast. Vandaag wordt het Q-hotel feestelijk geopend met een showcase van Bløf. De rest van de week treden er elke dag diverse artiesten op (zoals Racoon, Milow, Krystl, Ben Saunders, VanVelzen en Alain Clarke). De dj’s zullen naast hun werk als kamermeisje, barman of chef-kok, gewoon hun programma’s presenteren op Q-music.
NH Hoteles en Q-music hebben samengewerkt aan de totstandkoming van het Q-hotel. Een mediaplan om de doelgroep 20-49 te bereiken is ontwikkeld en omvat tv, print, online, social media, persberichten, digitale nieuwsbrieven en de rijdende Q-hotelkamer.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDiana van Roest director of marketing & communications NH Hoteles: “We zijn constant op zoek naar mogelijkheden om haar naamsbekendheid te vergroten. Met 35 NH hotels in Nederland proberen wij altijd out-of-the-box campagnes te bedenken. Wij zien het Q-hotel powered by NH Hoteles als een kans om onze doelstellingen te behalen. Voor Q-hotel hebben wij 2 doelstellingen; het vergroten van de naamsbekendheid van NH als verblijfslocatie & het onderstrepen van de brand values van NH.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid