WNF en AH lanceren Superdieren spaaractie
‘Want ieder dier blinkt ergens in uit en is op zijn of haar manier een Superdier’, zo legt Albert Heijn de naam van de actie uit.
Klanten krijgen bij elke 10 euro aan boodschappen een pakje met vier kaartjes. In totaal zijn er 204 Superdieren, verdeeld over 17 categorieën, te sparen in een speciaal Dierenverzamel- & doeboek.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDe kaarten bevatten een afbeelding, een weetje en een quizvraag over het dier. Daarnaast wordt beschreven hoe het WNF hun leefgebied beschermt. Doordat alle dieren punten hebben meegekregen met verschillende waardes, zijn er ook spelletjes mee te spelen. En op Hyves kunnen consumenten ontdekken welk superdier ze zelf zijn.
Klanten die ook lid willen worden van het WNF krijgen de eerste twee maanden lidmaatschap van Albert Heijn cadeau.
De bijbehorende commercial:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid