Overslaan en naar de inhoud gaan

WNF en AH lanceren Superdieren spaaractie

Albert Heijn start een nieuwe spaaractie, ditmaal in samenwerking met het Wereld Natuur Fonds (WNF). Klanten van de retailer kunnen vanaf 6…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Want ieder dier blinkt ergens in uit en is op zijn of haar manier een Superdier’, zo legt Albert Heijn de naam van de actie uit.

related partner content for mobile comes here

Klanten krijgen bij elke 10 euro aan boodschappen een pakje met vier kaartjes. In totaal zijn er 204 Superdieren, verdeeld over 17 categorieën, te sparen in een speciaal Dierenverzamel- & doeboek.

De kaarten bevatten een afbeelding, een weetje en een quizvraag over het dier. Daarnaast wordt beschreven hoe het WNF hun leefgebied beschermt. Doordat alle dieren punten hebben meegekregen met verschillende waardes, zijn er ook spelletjes mee te spelen. En op kunnen consumenten ontdekken welk superdier ze zelf zijn.

Klanten die ook lid willen worden van het WNF krijgen de eerste twee maanden lidmaatschap van Albert Heijn cadeau.

De bijbehorende commercial:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in