Overslaan en naar de inhoud gaan

Jeansmerk Levi's Europe iPhone app brengt geen verrassing

Eind jaren '90 werd old skool spijkerbroekemerk Levi's links en rechts ingehaald door hippe spijkerbroekenmerken zoals Diesel en Replay.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eind jaren '90 werd old skool spijkerbroekemerk Levi's links en rechts ingehaald door hippe spijkerbroekenmerken zoals Diesel en Replay. Het merk was in zwaar weer gekomen doordat zij met haar eenvoud niet goed inspeelde op de laatste mode. Sindsdien is het merk er eigenlijk nooit helemaal boven op gekomen. Deze eenvoud kenmerkt zich ook in de onlangs verschenen app van Levi's Europe. Basis features zoals een winkellocator, collectiefotos een videootje zijn aanwezig maar brengen helaas geen verrassing naar de consument.

related partner content for mobile comes here

;" title="4000.jpg&;">

- Posted using BlogPress from my iPhone
Blog by Richard Otto ©

Blog by Richard Otto ©

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in