Overslaan en naar de inhoud gaan

Jillz-folder in flesvorm wint Folder Challenge Award

Tania Pearse-Danker (26) en Melina de Cock (27), ontwerpers bij Kicks Concept & Design in Voorschoten, wonnen dinsdag de Folder Challenge…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hun interactieve, flesvormige folder die als boodschappenlijstje gebruikt kan worden, won ook de Publieksprijs. De prijsuitreiking vond plaats in de Heineken Experience te Amsterdam.

related partner content for mobile comes here

De Folder Challenge Award is een jaarlijkse wedstrijd voor jonge creatievelingen, georganiseerd door de , de branchevereniging voor dialoogmarketing. Dit jaar was de uitdaging om een originele, creatieve en maakbare folder te ontwerpen voor het licht-alcoholische drankje Jillz (van Heineken Nederland).

Het winnend concept bevat boodschappenlijstjes voor vier ‘Jillz-momenten’ (een moment voor jezelf, een gezellige middag, een romantische avond en een vrijdagmiddagborrel) in de vorm van een Jillz-flesje. Melina de Cock: 'We hebben ons heel goed in de doelgroep verplaatst en nagedacht welke momenten wij het best bij Jillz vonden passen.' De folder bevat een QR-code die doorlinkt naar een door de dames zelf ontworpen mobiele website.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in