Jillz-folder in flesvorm wint Folder Challenge Award


Hun interactieve, flesvormige folder die als boodschappenlijstje gebruikt kan worden, won ook de Publieksprijs. De prijsuitreiking vond plaats in de Heineken Experience te Amsterdam.
De Folder Challenge Award is een jaarlijkse wedstrijd voor jonge creatievelingen, georganiseerd door de DDMA, de branchevereniging voor dialoogmarketing. Dit jaar was de uitdaging om een originele, creatieve en maakbare folder te ontwerpen voor het licht-alcoholische drankje Jillz (van Heineken Nederland).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet winnend concept bevat boodschappenlijstjes voor vier ‘Jillz-momenten’ (een moment voor jezelf, een gezellige middag, een romantische avond en een vrijdagmiddagborrel) in de vorm van een Jillz-flesje. Melina de Cock: 'We hebben ons heel goed in de doelgroep verplaatst en nagedacht welke momenten wij het best bij Jillz vonden passen.' De folder bevat een QR-code die doorlinkt naar een door de dames zelf ontworpen mobiele website.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid