Overslaan en naar de inhoud gaan

Cannes: Nederland 7x op shortlist Film Craft

Wieden+Kennedy en BSUR vertegenwoordigen Nederland op de shortlist Film Craft.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op de shortlist van de vorig jaar geïntroduceerde categorie staan in totaal 7 inzendingen van deze bureaus:

related partner content for mobile comes here

Film Craft
Nike Write the Future – Wieden+Kennedy (3, Production design, Script, Best use of music)
Heineken The Entrance – Wieden+Kennedy
Mini Countryman Flow – BSUR (3, Best production value, Cinematography, Special effects)

Ook in Titanium & Integrated is Nike Write the Future de enige Nederlandse case die voorkomt. Dit keer niet ingestuurd door Wieden+Kennedy maar door Nike zelf. In totaal staan er 32 inzendingen op deze shortlist.

Op de shortlist van de nieuwe categorie Creative Effectiveness komt geen Nederlands werk voor. Er was ook slechts 1 inzending uit ons land. Op shortlist staat bekend werk als Old Spice The man you could smell like van Wieden+Kennedy Portland en Mac vs. PC van TBWA\Media Arts Lab.

Gisteren werd de al bekend. Op die shortlist komen Nederlandse bureaus 13 keer voor. De winnaars in deze categorieën worden zaterdagavond bekendgemaakt in het Palais des Festival in Cannes.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in