Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe strategie en logo FBTO

Verzekeraar FBTO heeft een nieuwe strategie, website en logo gepresenteerd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hierin staat 'het lekker vrije leven' van de klant centraal. In het nieuwe logo komt de 'O' van FBTO letterlijk tot leven. Het staat voor 'jouw eigen keuze, heel dichtbij, heel direct'. De positionering van het merk FBTO is gebouwd op het inzicht uit haar doelgroep: 'Ik wil lekker vrij leven. Ik wil vrij zijn de dingen te doen die bij mijn leven passen en sta in verbinding met de wereld om mij heen. Zo maak ik mijn keuzes. Ik maak me weinig zorgen over de risico's in mijn leven, maar weet wel dat ik niet onverzekerd door het leven kan gaan. Me verdiepen in verzekeren is geen hobby van me. Het moet gewoon goed en gemakkelijk geregeld worden, ook als ik een probleem heb.'

related partner content for mobile comes here

Logo en huisstijl zijn ontwikkeld door VBAT. De nieuwe reclamecampagne is van de hand van de bureaus Only en Qi. heeft ruim een half miljoen verzekerden. 60 procent van de polissen wordt online afgesloten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in