Nieuwe strategie en logo FBTO
Hierin staat 'het lekker vrije leven' van de klant centraal. In het nieuwe logo komt de 'O' van FBTO letterlijk tot leven. Het staat voor 'jouw eigen keuze, heel dichtbij, heel direct'. De positionering van het merk FBTO is gebouwd op het inzicht uit haar doelgroep: 'Ik wil lekker vrij leven. Ik wil vrij zijn de dingen te doen die bij mijn leven passen en sta in verbinding met de wereld om mij heen. Zo maak ik mijn keuzes. Ik maak me weinig zorgen over de risico's in mijn leven, maar weet wel dat ik niet onverzekerd door het leven kan gaan. Me verdiepen in verzekeren is geen hobby van me. Het moet gewoon goed en gemakkelijk geregeld worden, ook als ik een probleem heb.'
Logo en huisstijl zijn ontwikkeld door VBAT. De nieuwe reclamecampagne is van de hand van de bureaus Only en Qi. FBTO heeft ruim een half miljoen verzekerden. 60 procent van de polissen wordt online afgesloten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid