Overslaan en naar de inhoud gaan

InSites Consulting: Marktonderzoekbureau van het jaar

Gisteren zijn voor de vierde keer de MOAwards uitgereikt, prijzen voor de onderzoeksbranche.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De worden uitgereikt aan onderzoekers, bureaus en organisaties die zich in het afgelopen jaar op bijzondere wijze hebben geprofileerd binnen dat vakgebied. InSites Consulting is Marktonderzoekbureau van het jaar 2011 geworden. De jury spreekt van een organisatie die 'tot het uiterste gedreven' is. Dat vertaalde zich in 2010 in een groei van 45 procent. De jury roemde vooral ‘de tomeloze energie van het snel groeiende bedrijf’.

related partner content for mobile comes here

Michel ten Donkelaar van Kraft Foods werd uitgeroepen tot Bedrijfsonderzoeker van het jaar.

De titel van Bureauonderzoeker van het jaar ging naar Kristof De Wulf, een van de oprichters van InSites Consulting.

Annette Scherpenzeel en Robbert Zandvliet konden de Wetenschapsprijs van het jaar ophalen, voor hun artikel 'Slapers en inactieven binnen online panels', over het onderhoud van online panels. Volgens de jury een uiterst actueel en relevant onderwerp voor de Nederlandse marktonderzoekers.

Ten slotte ging de Feedback Innovatie Award voor het meest innovatieve feedbackproject naar MeMo2. Met zijn 'Digital Marketing Auditing' (DMA) maakt MeMo2 digitale mediabestedingen inzichtelijk en meetbaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in