InSites Consulting: Marktonderzoekbureau van het jaar
De MOAwards worden uitgereikt aan onderzoekers, bureaus en organisaties die zich in het afgelopen jaar op bijzondere wijze hebben geprofileerd binnen dat vakgebied. InSites Consulting is Marktonderzoekbureau van het jaar 2011 geworden. De jury spreekt van een organisatie die 'tot het uiterste gedreven' is. Dat vertaalde zich in 2010 in een groei van 45 procent. De jury roemde vooral ‘de tomeloze energie van het snel groeiende bedrijf’.
Michel ten Donkelaar van Kraft Foods werd uitgeroepen tot Bedrijfsonderzoeker van het jaar.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaDe titel van Bureauonderzoeker van het jaar ging naar Kristof De Wulf, een van de oprichters van InSites Consulting.
Annette Scherpenzeel en Robbert Zandvliet konden de Wetenschapsprijs van het jaar ophalen, voor hun artikel 'Slapers en inactieven binnen online panels', over het onderhoud van online panels. Volgens de jury een uiterst actueel en relevant onderwerp voor de Nederlandse marktonderzoekers.
Ten slotte ging de Feedback Innovatie Award voor het meest innovatieve feedbackproject naar MeMo2. Met zijn 'Digital Marketing Auditing' (DMA) maakt MeMo2 digitale mediabestedingen inzichtelijk en meetbaar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid