Heineken, The Date
Heineken geeft een vervolg aan de internationale Heineken-campagne, met ‘the Date’.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Creatie: Wieden +Kennedy. Het idee achter de campagne: iedere Heineken-drinker is een potentiële held.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De film is het vervolg op ‘The Entrance’. De campagne wordt door Heineken als zeer succesvol beschouwd: The Entrance werd door 900.000 Facebook-fans bekeken en door 5 miljoen mensen op YouTube, aldus Heineken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSThe Date werd gedraaid in Le Meridien Hotel in Piccadilly, Londenn, en de Rivoli Ballroom in Londens suburb Lewisham. De jaren zestig Bollywood soundtrack, ‘Jaan Pehechaan Ho’, werd geschreven en gezongen door Mohammed Rafie.
(Bron: Adformatie)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid