Overslaan en naar de inhoud gaan

Pondres en IQNOMY gaan strategische samenwerking aan

Data kan voortaan worden geïntegreerd in het Customer Communication Management-platform
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Pondres en IQNOMY zijn een samenwerking aangegaan. Het zogenoemde ‘zelflerende dataplatform’ van IQNOMY stelt real-time profielen samen op basis van het gedrag van klanten. Die data kan voortaan geïntegreerd worden in het Customer Communication Management-platform van Pondres. Volgens de samenwerkende partijen kan zo een unieke, gepersonaliseerde boodschap worden opgesteld verstuurd via het meest geschikte kanaal.

related partner content for mobile comes here

Jeroen Beckers, CEO bij Pondres: ‘Dankzij de samenwerking met IQNOMY kunnen we beter realiseren waar veel bedrijven naar op zoek zijn: persoonlijke communicatie door relevant te zijn, zonder ingewikkelde IT-koppelingen. Zo kunnen klanten aangesproken worden op de manier die het beste bij hen past. Want het is waar wat ze roepen: persoonlijk werkt.’ Rob Boeyink, CEO van IQNOMY: ‘Door de strategische samenwerking met Pondres kunnen wij focussen op waar wij goed in zijn: het doorontwikkelen van ons platform met slimme, nieuwe functionaliteit, terwijl Pondres bedrijven helpt bij het realiseren van hun omnichannelstrategie.’

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in