Pondres en IQNOMY gaan strategische samenwerking aan
Pondres en IQNOMY zijn een samenwerking aangegaan. Het zogenoemde ‘zelflerende dataplatform’ van IQNOMY stelt real-time profielen samen op basis van het gedrag van klanten. Die data kan voortaan geïntegreerd worden in het Customer Communication Management-platform van Pondres. Volgens de samenwerkende partijen kan zo een unieke, gepersonaliseerde boodschap worden opgesteld verstuurd via het meest geschikte kanaal.
Jeroen Beckers, CEO bij Pondres: ‘Dankzij de samenwerking met IQNOMY kunnen we beter realiseren waar veel bedrijven naar op zoek zijn: persoonlijke communicatie door relevant te zijn, zonder ingewikkelde IT-koppelingen. Zo kunnen klanten aangesproken worden op de manier die het beste bij hen past. Want het is waar wat ze roepen: persoonlijk werkt.’ Rob Boeyink, CEO van IQNOMY: ‘Door de strategische samenwerking met Pondres kunnen wij focussen op waar wij goed in zijn: het doorontwikkelen van ons platform met slimme, nieuwe functionaliteit, terwijl Pondres bedrijven helpt bij het realiseren van hun omnichannelstrategie.’
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid