Overslaan en naar de inhoud gaan

Pluk vereenvoudigt formule

Pluk gaat zijn diensten optimaliseren om het de consument nog eenvoudiger maken. ‘Met één sms naar email’, is de nieuwe belofte.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het idee achter Pluk is dat je een sms’je stuurt naar de dienst op het moment dat je iets ziet of hoort dat je niet wilt vergeten. Thuis kan je op je plukpagina de informatie vinden over het betreffende onderwerp.

related partner content for mobile comes here

Nu nog plaatst pluk de informatie die je verzendt via sms naar 7585 nog op een aparte . Daar vind je na inloggen, de informatie in je persoonlijke plukarchief. Dat blijft, maar pluk zet de informatie nu ook direct in de mailbox van de gebruiker. Daarmee is de informatie direct beschikbaar.

Volgens Bart Grol, directeur van Pluk Company is nu Pluk een jaar bestaat hét moment om het gebruik te evalueren. ‘Gebruikers zijn tevreden, maar vinden dat ze soms nog iets teveel stappen moeten zetten om bij de geplukte informatie te komen. Vandaar deze wijziging. Vanaf heden krijg je na het sturen van een sms direct een e-mail bericht met een link naar de gewenste informatie in je inbox.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in