Overslaan en naar de inhoud gaan

Jägermeister komt met Moving Ice bar

Vandaag introduceert Jägermeister 'de eerste en enige ijsbar op wielen ter wereld' : de Jägermeister Moving Ice Bar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vandaag introduceert 'de eerste en enige ijsbar op wielen ter wereld' : de Jägermeister Moving Ice Bar.

related partner content for mobile comes here

De zwarte truck, van het Amerikaanse merk Kenworth, is 20 meter lang en weegt 24.000 Kg.

In de Ice Bar is de temperatuur permanent tussen de 8 en 20 graden onder nul, afhankelijk van de buitentemperatuur.

Van bar tot flessenrek en van tafels tot de zitjes: álles is gemaakt van ijs. In de hele truck is in totaal vijf ton bevroren water verwerkt.

Opmerkelijk: bezoekers mogen alleen onder begeleiding naar binnen en moeten de bar na maximaal 15 minuten weer verlaten.

Het reclame-object doet deze zomer verschillende evenementen en festivals aan waaronder de Zwarte Cross, de Sneekweek en Geuzenpop.

van Jägermeister, is er blij mee: 'Nederland is sinds vandaag een bijzonder, nieuw horeca outlet rijker. We waren op zoek naar een manier om onze consumenten een IJSKOUD goed gevoel te geven en zijn daar met deze mobiele ijsbar in geslaagd.

'We zien het al helemaal voor ons hoe bezoekers straks, als het hartje zomer is, met winterjas en muts de Ice Bar betreden.'

In de Bar staan Jägerettes klaar om de bezoekers welkom te heten. Ze lijken me wat schaars gekleed?

De Winter: ' Op de evenementen die de Ice Bar aandoet, verrijst een klein Jägermeister-dorp van 300m2. Naast de Moving Ice Bar komen vijf tenten te staan die als lounge ingericht worden, en waar festivalgangers lekker kunnen genieten van muziek van onze DJ, van onze Jägerettes en natuurlijk van Jägermeister.

'Evenementen, zoals Zwarte Cross en Sneekweek zijn voor ons - buiten de kroeg of clubs- dé plekken om met consumenten in contact te komen. Dit zijn evenementen die volgens ons net als Jägermeister stoer, mannelijk en eigenzinnig zijn.'

Jägermeister verkoopt jaarlijks ruim 1 miljoen flessen in Nederland en is daarmee, volgens eigen zeggen, het zesde merk buitenlands gedistilleerd in Nederland.

Opdrachtgever: Maxxium Nederland/Jagermeister, Bert de Winter
Marketing & communicatie: Busted., Thomas Creemers, Jojanneke van Mourik, Wietse Rekers
Concept/uitvoering: Brandfuture, Jeroen Koenders

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in