Overslaan en naar de inhoud gaan

Internet belangrijkste kanaal voor aankoop auto

DoubleClick Performics heeft een onderzoek gedaan (pdf) met als conclusie dat maar liefst 53% van de consumenten in de dagen voor het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

DoubleClick Performics heeft (pdf) met als conclusie dat maar liefst 53% van de consumenten in de dagen voor het aankoopproces, internet gebruikt als belangrijkste informatiebron.

related partner content for mobile comes here

Dit betekend dat consumenten Internet maar ook voor hun definitieve aankoopbeslissing. Ook local Search is van groot belang in het aankoopproces. Auto's worden met merk, typenummer en plaatsaanduideling ingevoerd. Dit betekend dat ook de dealers actief een Search campagne moeten voeren (let wel op dat niet gaat concurreren met de importeur!

De consument bekijkt naast de aotomotive website ook consumer-review sites, vergelijkings websites, dealer websites en Seaerch Engines voor hun definitieve keus te maken.

Vergelijk je dit met de bevindingen van Elsbeth in het laatste nummer van , dan is het wel even schrikken!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in