Overslaan en naar de inhoud gaan

Experience Advertising

Vanmorgen zag ik deze advertentie in De Pers. Hoewel ik geen groot rekenwonder ben, prikkelde de uiting wel. En dan ga je dus even aan de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanmorgen zag ik in De Pers. Hoewel ik geen groot rekenwonder ben, prikkelde de uiting wel. En dan ga je dus even aan de slag en een paar minuten later kom je via de uitkomst (het IP-adres) op de site van market maker All Options. (Nee, geen links in dit stukje; IP-adres en URL moet je echt even zelf uitrekenen!)

related partner content for mobile comes here

Het lijkt een simpele en leuke manier van 'experience advertising', ik kon het alvast niet laten om aan de slag te gaan. Hoe vaak slaagt een advertentie in een krant erin om je niet alleen een paar seconde te pakken maar zelfs een paar minuten?

Enfin, leuk bedacht. Ook al is het niet echt nieuw. Wel een beetje jammer wel dat de landingspage waar je volgens op terecht komt niet echt aansluit bij de uiting. Daar had eigenlijk zoiets moeten staan als; ok, dus jij kunt een beetje rekenen. Nu kom je 'gewoon' op de site terecht (niet eens in de jobs-sectie) en moet je maar uitzoeken wat je daar vervolgens te zoeken hebt. Jammer. Of hoort dat ook nog bij het 'ontdekken'?

(Iemand campagnedetails? Welk bureau bijvoorbeeld?)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in