Overslaan en naar de inhoud gaan

Publiciteit: one stop shopping

Gek word ik ervan... Als pr-man wil je graag resultaten monitoren. Maar waarom is dat zo verdomd onhandig?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het monitoren van kranten en tijdschriften bestaat al minstens 80 jaar. En dat gaat dus echt helemaal prima. Je hebt ongeveer drie grote knipselbureaus. Je geeft je zoektermen door en in de ochtend heb je de artikelen in de mailbox.

related partner content for mobile comes here

Wil je online laten monitoren dan kan dat tegenwoordig ook. Onder meer Clipit, Checkit, LexisNexis en Howards Home voorzien in deze behoefte. Zij struinen nieuwssite, babbelfora - waar vooral veel wordt geklaagd - en weblogs af. Ook hier iedere ochtend een bericht met hyperlinks in de elektronische postbak.
Maar wil je radio en televisie monitoren dan ontstaat er een grote stilte. Ja je hebt Reporterservice. Landelijk kunnen zij je helpen met het verzamelen van radiofragmenten en televisiebeelden. Regionale berichten zijn echter niet opvraagbaar. Ten slotte de grootste ergernis... RTL wil niet dat items door Reporterservice worden doorverkocht! Je moet rechtstreeks bij RTL kopen!

Wat ik zo fijn vind aan FBTO is dat je alle verzekeringen onder één dak hebt en dat je ook nog korting krijgt als je meerdere producten koopt. Het lijkt mij fantastisch als er één Monitoring Service Instituut (MSI) komt dat alle facetten knipt, plakt, scant, opneemt en doorstuurt. Consolidatie gewenst!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in