NMa: websites energiebedrijven moeten beter informeren
De websites van energiebedrijven zijn niet altijd volledig. Zo moet de informatie aan consumenten over de 'boetes' die moeten worden…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat liet de Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) vandaag weten. De toezichthouder onderzocht de afgelopen maanden 32 websites van energieleveranciers. “We vinden uniforme en volledige prijsvermelding, zoals nu ook in de reisbranche wordt afgedwongen, een belangrijke pijler in het herstel van het consumentenvertrouwen in de energiemarkt,” aldus bestuursvoorzitter Pieter Kalbfleisch.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De NMa geeft de energieleveranciers tot half juli de tijd om de informatie op hun websites te verbeteren. Daarna kan de toezichthouder maatregelen nemen. (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid