Promotional Marketing Council verandert naam


Het PMC bestuur heeft hiertoe besloten omdat de nieuwe naam de huidige en toekomstige marktsituatie beter reflecteert. 'Nagenoeg alle beschikbare media - zowel on- als offline - worden steeds vaker op een doordachte, creatieve en geïntegreerde wijze ingezet. Een duidelijke verschuiving vindt plaats van hoofdzakelijk tactische promoties naar strategisch geïntegreerde en multidisciplinaire marketingcommunicatie campagnes', zo zegt IMCCE voorzitter Kees-Jan Rozestraten. 'De naamsverandering naar Integrated Marketing Communication Council Europe geeft een duidelijk signaal af. De aangesloten leden richten zich op geïntegreerde marketingcommunicatie, waar promotie, sampling, evenementen, POS, internet en SMS onder vallen, maar ook de nieuwe media. Wat deze ook mogen zijn in de toekomst.'
IMCCE heeft zich tot doel gesteld om het imago van geïntegreerde marketing communicatie in Europa versterken, de belangen van de aangesloten leden te behartigen, het vakgebied verder te ontwikkelen en de vrije meningsuiting op het gebied van geïntegreerde marketingcommunicatie te waarborgen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe koerswijziging is inmiddels doorgevoerd bij de IMC Europe Awards. Zo zijn de beoordelingscriteria en de categorie-indeling compleet herzien.
Momenteel zijn tien landen lid van de IMCCE: België, Duitsland Engeland Frankrijk, Griekenland, Ierland, Italië, Nederland, Oostenrijk en Spanje. Tsjechië en Rusland zullen zich in de nabije toekomst bij dit gezelschap aansluiten.
In Nederland zijn zowel DDMA als VEA lid van IMCCE.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid