Overslaan en naar de inhoud gaan

ICQ bouwt online tv-communities

ICQ, onderdeel van AOL (America Online) en eind jaren negentig marktleider op het gebied van instant messaging, lijkt terug te komen van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

ICQ Active Viewing is bestemd voor tv-omroepen, kabel- en satelliet tv-kanalen en IPTV-exploitanten. Deze bedrijven kunnen hiermee communities bouwen waarbinnen zij hun content zoals video's, promotiemateriaal en trailers, amusement en nieuws direct af kunnen zetten bij hun doelgroep. Om deze doelgroep, die vooral uit jongeren zal bestaan, te kunnen bereiken wordt gebruik gemaakt van vast en mobiel internet, GSM en tv. ProSiebenSat1 Media AG is ICQ's launching customer in Europa.

related partner content for mobile comes here

Hiermee lijkt ICQ zich niet meer rechtstreeks op de consument te richten maar op de zakelijke markt. In het verleden werd ICQ weggevaagd door Microsofts MSN Messenger, tegenwoordig Windows Live Messenger geheten, nu eens zien hoe deze strategie uitpakt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in