Bellen met verveelde Gilles
Leuk viraaltje van bureau BrandBase: in een nogal inspiratieloos kantoor wacht ene Gilles tot hij 'de viraal uit mag'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Leuk viraaltje van bureau BrandBase: in een nogal inspiratieloos kantoor wacht ene Gilles tot hij 'de viraal uit mag'.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Dat kan door de employee te bellen. De 10.000ste beller heeft prijs. Toen ik keek, stond de teller op 9654.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe viraal draait dus op nieuwsgierigheid. Gilles kan pas worden bevrijd als er 10.000 mensen hebben gebeld... maar wat er dan gebeurt, wordt nog niet verklapt.
Grappig om te horen hoe de kettingreactie werkt: hier op kantoor gaat de aanstekelijke tune van bureau naar bureau.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid