Overslaan en naar de inhoud gaan

De iPhone volgens Al Ries

Al Ries en zijn dochter Laura introduceerden The Ries Report; een wekelijks "video marketing report".
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Al Ries en zijn dochter Laura introduceerden ; een wekelijks "video marketing report".

related partner content for mobile comes here

Al Ries, welbekend van , vertelt over het concept "convergence" in relatie tot technologische producten. Als voorbeeld neemt hij de iPhone. Volgens hem gedoemd te mislukken.

Of de wereld nou zit te wachten op de wekelijkse marketing rapporten van vader en dochter Ries, vraag ik me af. Pa Ries (die wel wat op Jerry Springer lijkt) staat af en toe toch een beetje te stuntelen en de sheets die op de achtergrond meedraaien, zijn behoorlijk saai. kennen ze niet.

Het leuke van het verhaal van Al Ries zijn de voorbeelden. Het slechte van het verhaal vind ik dat hij stelt dat "convergence" niet werkt, maar hij zegt niet waarom niet. Aan het eind haalt hij voorbeelden aan van "convergence" die wel succesvol zijn. Hij blijft in voorbeelden hangen en gaat nooit naar een hoger abstractieniveau - wat zijn de achterliggende regels, wetten, gemeenschappelijkheden - waarom "convergence in technologie" wel of niet werkt.

Van de focus die ze marketeers willen geven, komt daardoor weinig terecht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in