Wat willen we met die gratis kranten?
Vandaag is Dag begonnen. Na De Pers, Spits en Metro is die markt aardig vol, zou je kunnen zeggen. Wie wordt de winnaar van de strijd?

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Commercieel lijken Spits en Metro het aardig te doen. De Pers heeft het lastig en De Dag scoort op het blote oog ook aardig met een eerste gevulde nummer. Maar wie leest al die kranten nog? Is gratis toch waardeloos?
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Stem op de nieuwe poll!
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOnze vorige poll ging over Google dat steeds rijker, machtiger en alomtegenwoordig wordt. Is Google een beetje eng? Is Google God?
408 stemmen kwamen binnen en een krappe meerderheid van 51 procent vindt het tijd om in te grijpen. Google is te sterk geworden.
49 procent blijft vertrouwen houden en zegt: 'laat maar, het is ok'.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid