Overslaan en naar de inhoud gaan

Peter van Campen stapt op bij Heineken

Peter van Campen, Group commerce director van Heineken, en tevens lid van het Executive Committee van de bierbrouwer, stapt op per 1 juli…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat heeft Heineken vanavond bekendgemaakt.

related partner content for mobile comes here

Van Campen vertrekt vanwege een 'verschil van inzicht'.

Wat het verschil van inzicht precies inhoudt, wil Heineken niet kwijt.

Het vertrek komt erg plotseling. Van Campen was verantwoordelijk voor het commerciele beleid van de brouwer en daarmee voor alle merken wereldwijd.

Van Campen werkte vijftien jaar bij Heineken. Sinds 2005 was hij lid van het Executive Committee. De vertrekkend bestuurder heeft nog geen andere baan.

Er zal 'op korte termijn' een opvolger van de commercieel directeur worden aangesteld, zegt Heineken.

Uit
'Commenting on the departure, Jean-François van Boxmeer, Heineken N.V. CEO said: I would like to thank Peter for the significant contribution he has made to our business over the last 15 years, in particular, for the important role he has played in professionalising our commercial approach and building a strong platform for growth of the Heineken brand. However, given some differing views that we both acknowledge, we have mutually agreed to part company. Peter leaves with our thanks and sincere best wishes for his next career step.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in