Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe belangrijk is imago?

Gisteren ging de welbekende kogel door de kerk. Talpa gaat een nauwe samenwerking aan met RTL Nederland en de zender Tien verdwijnt van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gisteren ging de welbekende kogel door de kerk. Talpa gaat een nauwe samenwerking aan met en de zender Tien verdwijnt van de buis. RTL gaat uitbreiden naar vier zenders, maar er is nog niet bekend wat de invulling hiervan wordt.

related partner content for mobile comes here

Er is al veel over geschreven de afgelopen maanden en iedereen had een mening. Gisteren was er eindelijk duidelijkheid, vooral het openhartige gesprek met John de Mol bij gaf mij een stuk een duidelijkheid. Hier vertelde hij uitgebreid over de deal met RTL en maakte hij eigenlijk ook direct kenbaar waar het aan heeft gelegen (volgens hemzelf).

Volgens John de Mol heeft zijn imago een grotere impact dan hij dacht. Zijn imago werkte door in de zender Tien, deze werd als poenerig beschouwd. De algemene opinie was dat hij niet zomaar met een zak geld, naast de grote namen, ook de kijkers kon kopen.

Hij heeft zich nooit bezig gehouden met zijn imago, want hij werkte 'gewoon' achter de schermen. Dus vond hij dat niet belangrijk. Gisteravond gaf hij toe dat dit wellicht iets is waar hij van te voren beter over na had moeten denken. "Ik ben niet dom, hoogstens koppig," aldus John de Mol.

Was zijn imago zijn grootste tegenstander? Wat vinden wij?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in