Overslaan en naar de inhoud gaan

Patrick Goldsteen nieuwe Digital Director 538 Groep

Ex-hoofdredacteur van Playboy gaat zich inzetten om digitalisering van radiozenders vooruit te helpen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Patrick Goldsteen (34) wordt per 6 juli Digital Director van de 538Groep. Als Digital Director is hij verantwoordelijk voor de verdere digitalisering van de 538Groep, waaronder de radiozenders Radio 538 en SLAM!FM vallen. Ook wordt hij lid van het Management Team van de 538Groep.
 
Goldsteen was hiervoor werkzaam als hoofdredacteur bij Playboy Magazine, dat sinds vorige zomer deel uitmaakt van Pijper Media, waar hij wordt o. Hij was onder andere verantwoordelijk voor de digitale transitie van het blad naar een online omgeving. Eerder werkte Goldsteen in marketing- en digitale functies bij Sanoma.

related partner content for mobile comes here

Menno Koningsberger, ceo 538Groep: ‘Met Patrick halen wij de juiste digitale publishing kennis naar binnen. Met deze kennis kunnen we onze footprint in het domein muziekentertainment verder vergroten. We gaan met onze merken een verdere intrede maken in de digitale leefwereld van onze luisteraars. Patrick is een jong talent met de juiste kennis, hij bruist van de plannen en energie, we kijken uit naar zijn komst.’

Patrick Goldsteen: ‘Werken voor enkele van Nederlands grootste merken die letterlijk al sinds mijn jonge jaren een groot onderdeel van mijn leven zijn, is geweldig. Dat ik nu met deze groep radioprofessionals mee mag helpen om de groei van de 538Groep door te zetten op digitaal gebied is een uitdaging waar ik naar uit kijk en ontzettend veel zin in heb.’
 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in