
De opdracht betreft een communicatiecampagne rondom het nieuwe operafestival Opera Forward, dat plaatsvindt van 15 t/m 25 maart 2016.
Met het festival, een initiatief van artistiek directeur Pierre Audi, viert De Nationale Opera haar 50-jarig bestaan en blikt vooruit naar de toekomst van de kunstvorm opera. Daarom richt het zich ook nadrukkelijk op nieuwe en jonge bezoekers.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROSSenior Communicatieadviseur
Nederlands Jeugdinstituut(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsDe eerste editie brengt behalve vier opera's, waaronder twee wereldpremières, ook een groot participatieproject, lezingen, debatten en exposities.
Novel gaat voor de Opera Forward-campagne samenwerken met ontwerpbureau Lesley Moore en fotografenduo Petrovsky & Ramone, die gezamenlijk verantwoordelijk zijn voor de huisstijl van Nationale Opera & Ballet.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee