Overslaan en naar de inhoud gaan

Tendr, de Tinder voor startups en investeerders

Daten kan nu ook met startups.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tendr is gebaseerd op het bekende swipe mechanisme van Tinder. Met dit verschil dat je bij Tendr geen date zoekt, maar een startup waarin je kan investeren. De app is vandaag geïntroduceerd in Engeland.

related partner content for mobile comes here

De applicatie is een &;equitiy aggregator&; die aanvragen selecteert van verschillende crowfdunding platforms, zoals Crowdcube, Seedrs, Angel List U.K., Angels Den, Crowdfunder, Funding Tree and Investing Zone.  

Via de app is meer informatie te lezen over de aanvraag: hoeveel geld wordt er gevraagd, welk percentage van de Tenderaars is fan van de aanvraag en hoeveel dagen loopt de investeringscampagne nog.  Swipe je naar rechts, dan heb je niet direct geïnvesteerd maar sla je de deal op om later nog een keer te bekijken. De lijst met deals wordt automatisch aangevuld als er een nieuwe aanmelding komt op een van de aangesloten platforms.

De app, met nu nog alleen investeringsaanvragen uit Engeland, is te downloaden voor . Het plan is om later dit jaar naar andere landen in Europa te gaan, zegt de oprichter tegen .

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in