Overslaan en naar de inhoud gaan

Kingsday benoemt international business director

Jeff Dunlap was tot 2014 als global business director bij Havas wereldwijd verantwoordelijk voor alle geïntegreerde campagnes voor Volvo…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De afgelopen tijd leidde Jeff Dunlap (41) de campagne-ontwikkeling bij online retailer Staples. 

related partner content for mobile comes here

Dunlap heeft een achtergrond als programmeur en heeft in de VS en in Nederland gewerkt bij bureaus als iCrossing, Arnold en Euro RSCG 4D en voor klanten als Volvo, Volkswagen Canada, Blue Cross of California, JP Morgan Chase, Kraft, Toyota North America, Lexus en Mazda.

Dunlap noemt Kingsday een dynamisch bureau met een interactief hart en licht toe: &;Een brede digitale achtergrond is volgens mij dé kritische succesfactor in hedendaagse communicatie. Alleen op die manier begrijp je hoe je een groot publiek kan aantrekken, betrekken en behouden. De mix van PR, interactief en reclame die Kingsday kenmerkt is "spot on" voor de huidige markt.&;

Managing director 

Sander Volten van Kingsday: &;Voor ons jonge en snel groeiende bureau is talent essentieel. Jeff brengt een enorme hoeveelheid ervaring én professionaliteit mee naar Kingsday, en klanten zijn bij hem in veilige handen.&;

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in