Kingsday benoemt international business director


De afgelopen tijd leidde Jeff Dunlap (41) de campagne-ontwikkeling bij online retailer Staples.
Dunlap heeft een achtergrond als programmeur en heeft in de VS en in Nederland gewerkt bij bureaus als iCrossing, Arnold en Euro RSCG 4D en voor klanten als Volvo, Volkswagen Canada, Blue Cross of California, JP Morgan Chase, Kraft, Toyota North America, Lexus en Mazda.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDunlap noemt Kingsday een dynamisch bureau met een interactief hart en licht toe: 'Een brede digitale achtergrond is volgens mij dé kritische succesfactor in hedendaagse communicatie. Alleen op die manier begrijp je hoe je een groot publiek kan aantrekken, betrekken en behouden. De mix van PR, interactief en reclame die Kingsday kenmerkt is "spot on" voor de huidige markt.'
Managing director
Sander Volten van Kingsday: 'Voor ons jonge en snel groeiende bureau is talent essentieel. Jeff brengt een enorme hoeveelheid ervaring én professionaliteit mee naar Kingsday, en klanten zijn bij hem in veilige handen.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid