Customer Experience Onderzoek Accenture: '49% van de consumenten willen naadloze integratie tussen winkel, digitaal en mobiel'
Customer Experience Onderzoek Accenture: '49% van de consumenten willen naadloze integratie tussen winkel, digitaal en mobiel'
Customer Experience Onderzoek Accenture: '49% van de consumenten willen naadloze integratie tussen winkel, digitaal en mobiel'
Premium PR Het idee is vaak belangrijker dan de vormgeving [Interview Pascal Duval] Pascal Duval (senior creative bij G-star) jureerde als enige Nederlander voor de D&AD Awards. Wat viel hem op?
Premium Customer Experience KPN Zakelijke Markt kiest voor OgilvyOne Na een pitch met vier bureaus koos KPN Zakelijke Markt voor OgilvyOne.
Data & Insights De Mobile Dome op MARCOM13 MARCOM13 biedt in samenwerking met mobilemarketing.nl de 4 meest innovatieve mobile marketing bedrijven van 2013 een podium in de Mobile…
Customer Experience Het geheim van marketing succes én mislukking [leesduur: 3 min.] Waarom falen sommige mensen en zijn anderen succcesvol? Waarom scoren sommige marketeers geweldig en blijven anderen hangen in de…
Premium PR Het idee is vaak belangrijker dan de vormgeving [Interview Pascal Duval] Pascal Duval (senior creative bij G-star) jureerde als enige Nederlander voor de D&AD Awards. Wat viel hem op?
Premium Customer Experience KPN Zakelijke Markt kiest voor OgilvyOne Na een pitch met vier bureaus koos KPN Zakelijke Markt voor OgilvyOne.
Data & Insights De Mobile Dome op MARCOM13 MARCOM13 biedt in samenwerking met mobilemarketing.nl de 4 meest innovatieve mobile marketing bedrijven van 2013 een podium in de Mobile…
Customer Experience Het geheim van marketing succes én mislukking [leesduur: 3 min.] Waarom falen sommige mensen en zijn anderen succcesvol? Waarom scoren sommige marketeers geweldig en blijven anderen hangen in de…
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee