Overslaan en naar de inhoud gaan

Onderzoek Accenture: '49% van de consumenten willen naadloze integratie tussen winkel, digitaal en mobiel'

Uit onderzoek van Accenture komt naar voren dat 49 procent van de consumenten geloven dat de beste winkel ervaring gecreeerd kan worden,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Accenture onderzoek: "Seamless Retail Study" geeft aan dat de

related partner content for mobile comes here

consument zelf wil bepalen welk kanaal zij willen gebruiken om een aankoop te doen. Hierdoor is het voor de retailer van belang om op alle kanalen aanwezig te zijn. Prijzen, kortingen en aanbiedingen dienen ook op elk kanaal hetzelfde te zijn. Het onderzoek verricht onder Amerikaanse consumenten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in