Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN Zakelijke Markt kiest voor OgilvyOne

Na een pitch met vier bureaus koos KPN Zakelijke Markt voor OgilvyOne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

OgilvyOne zal al haar haar BtL gedomineerde communicatie voor alle segmenten van de zakelijke markt ontwikkelen. Deze communicatie zal nauw aansluiten op de huidige merkcampagne 'KPN doet 't gewoon'.

related partner content for mobile comes here

Frank Verhofstad, Directeur Marketing & Distributie van KPN Zakelijke Markt: 'We zochten een bureau dat ervaring heeft met gerichte campagnes in de zakelijke markt, van kleinzakelijk tot en met grootzakelijk. OgilvyOne overtuigde ons met een slimme strategie en opvallende uitingen die vanuit een centraal aangestuurde contentfabriek kunnen voortbouwen aan de thought leadership positie die KPN heeft op de zakelijke markt.'

Rik Ledder, CEO van Ogilvy & Mather Amsterdam: 'Prachtig resultaat van een intensieve en spannende pitch. Een prachtkans om onze uitgebreide telecomervaring, B2B-inzichten en business gedreven crossmediale competenties te verzilveren.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in