Overslaan en naar de inhoud gaan

Oranje BOOOVAG, Oranje BOOOVAG

BOVAG haakt in op troonwisseling met advertenties met alleen maar oranje auto's.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

BOVAG grijpt de oranjekoorts rond de troonswisseling aan om alle oranje occasions van aangesloten autobedrijven eens extra in het zonnetje te zetten.

related partner content for mobile comes here

Op de tijdelijke actiesite staan advertenties van alleen maar oranje auto’s, allemaal met BOVAG Garantie. Wie gedurende de actieperiode voor één van deze modellen kiest, maakt kans op een Koninklijk Servicepakket ter waarde van drieduizend euro met daarin onder andere duizend liter gratis brandstof.

De actie wordt de week voor de troonswisseling ondersteund in diverse media en met redactionele aandacht: radiocommercials, een 1/1 dagbladadvertentie in de gelegenheidseditie van de Telegraaf en met banners op Autotrader en Autotrack. Autoweek zal in de week van 24 april met 16 pagina’s vol oranje occassions aandacht besteden aan de oranje BOVAG Garantie Auto’s.

Autobedrijven die lid zijn van de BOVAG hebben zelf hun oranje occasions ingestuurd. Daarnaast is er gebruik gemaakt van het aanbod van oranje BOVAG Garantie Auto’s op autotrader.nl en autotrack.nl. De actieperiode loopt van 22 april tot en met 30 april. De actie werd bedacht en ontwikkeld door LAMARQUE en uitgevoerd in samenwerking met M2 Media.

Credits:

Bureau: LAMARQUE
Creatie: Leon van Hooijdonk, Hylke Kuyper, Roland Tielman, Maarten Klep
Account: Sandra Burger
Media: M2 Media, Thijs Dorreboom en Sanoma, Tessa Kleinherenbrink
Klant: Paul de Waal, Tom Huyskens, Elvira Spoelstra, Anneke van de Kamp, Wouter Sinke, Henk Pieters (BOVEMIJ)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in