Online kerstinkopen met 24 procent gestegen
Amerikaanse consumenten hebben in 2002 13,7 miljard dollar meer uitgegeven aan kerstinkopen dan in 2001, zo blijkt uit het eSpending Report…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Vooral begin november, toen de prijzen nog laag waren, en vlak voor kerst werd er massaal ingeslagen, aldus de onderzoekers. Populairste categorie was die van boeken, muziek, video en dvd, waaraan de consument 3,1 miljard dollar uitgaf. Snelst groeiende categorieën zijn die van speelgoed en videospelletjes en consumenten elektronica: daarin werd een groei van 72 procent vastgesteld.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Een kleine meerderheid (51 procent) van de online shoppers blijkt uit vrouwen te bestaan. Volgens de onderzoekers is dat een juiste weergave van de samenstelling van de Amerikaanse bevolking.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid