Overslaan en naar de inhoud gaan

Online kerstinkopen met 24 procent gestegen

Amerikaanse consumenten hebben in 2002 13,7 miljard dollar meer uitgegeven aan kerstinkopen dan in 2001, zo blijkt uit het eSpending Report…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vooral begin november, toen de prijzen nog laag waren, en vlak voor kerst werd er massaal ingeslagen, aldus de onderzoekers. Populairste categorie was die van boeken, muziek, video en dvd, waaraan de consument 3,1 miljard dollar uitgaf. Snelst groeiende categorieën zijn die van speelgoed en videospelletjes en consumenten elektronica: daarin werd een groei van 72 procent vastgesteld.

related partner content for mobile comes here

Een kleine meerderheid (51 procent) van de online shoppers blijkt uit vrouwen te bestaan. Volgens de onderzoekers is dat een juiste weergave van de samenstelling van de Amerikaanse bevolking.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in