Overslaan en naar de inhoud gaan

Helga Bouwman directeur bij Sanoma Uitgevers

Bij Sanoma Uitgevers is Helga Bouwman (39) benoemd tot directeur/coo. Auke Visser verlaat binnenkort de directie om SanoMan te gaan leiden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bouwman krijgt de uitgeefclusters vrouwen general/special interest en jonge vrouwen/glossies in haar portefeuille. Daarnaast wordt zij verantwoordelijk voor de afdelingen key account management en sales & sales support. Helga Bouwman komt van Nestlé, waar zij directeur marketing Nederland was. Daarvoor werkte zij bij Henkel en Bestfoods. Auke Visser zal in de loop van dit jaar de directie van Sanoma Uitgevers verlaten. Hij wordt benoemd tot ceo van de aparte uitgeverij voor mannenbladen SanoMan, die binnenkort moet starten. Uitgever Sandra Dol van het mannenbladencluster zal die rol ook in de nieuwe uitgeverij vervullen.

related partner content for mobile comes here

Binnen Sanoma Uitgevers wordt per 1april een reorganisatie doorgevoerd, waarbij de uitgevers volgens onderstaande indeling zijn benoemd. Vrouwen General en Special Interest: Uitgever Henk Roelofs, met als onderverdeling: Vrouwenbladen: uitgever Lisette Heemskerk, Vrouwen Special Interest 1 (Story, Top Santé): uitgever Gert Jaap Schoppink. Vrouwen Special Interest 2 (Tip Culinair, Knip Mode): uitgever Lot Carlier. Jonge Vrouwen/Glossies: uitgever Matthias Boswinkel, met als onderverdeling: Jonge Vrouwen (Break Out!, Fancy): uitgever Matthias Boswinkel. Glossies (Cosmopolitan, Marie Claire): uitgever Anita van der Aa. Wonen (101 Woonideeën, VTWonen): uitgever Peter Schönhuth. Jeugd (Donald Duck, ZoZitDat): uitgever Winnie Moltmaker.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in