Helga Bouwman directeur bij Sanoma Uitgevers
Bouwman krijgt de uitgeefclusters vrouwen general/special interest en jonge vrouwen/glossies in haar portefeuille. Daarnaast wordt zij verantwoordelijk voor de afdelingen key account management en sales & sales support. Helga Bouwman komt van Nestlé, waar zij directeur marketing Nederland was. Daarvoor werkte zij bij Henkel en Bestfoods. Auke Visser zal in de loop van dit jaar de directie van Sanoma Uitgevers verlaten. Hij wordt benoemd tot ceo van de aparte uitgeverij voor mannenbladen SanoMan, die binnenkort moet starten. Uitgever Sandra Dol van het mannenbladencluster zal die rol ook in de nieuwe uitgeverij vervullen.
Binnen Sanoma Uitgevers wordt per 1april een reorganisatie doorgevoerd, waarbij de uitgevers volgens onderstaande indeling zijn benoemd. Vrouwen General en Special Interest: Uitgever Henk Roelofs, met als onderverdeling: Vrouwenbladen: uitgever Lisette Heemskerk, Vrouwen Special Interest 1 (Story, Top Santé): uitgever Gert Jaap Schoppink. Vrouwen Special Interest 2 (Tip Culinair, Knip Mode): uitgever Lot Carlier. Jonge Vrouwen/Glossies: uitgever Matthias Boswinkel, met als onderverdeling: Jonge Vrouwen (Break Out!, Fancy): uitgever Matthias Boswinkel. Glossies (Cosmopolitan, Marie Claire): uitgever Anita van der Aa. Wonen (101 Woonideeën, VTWonen): uitgever Peter Schönhuth. Jeugd (Donald Duck, ZoZitDat): uitgever Winnie Moltmaker.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid