Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever stoot Frans bedrijf af

Unilever wil Frigedoc, dochteronderneming van Unilever Frankrijk, verkopen aan Tourpagel om zo de concentratie op leidende merken bij haar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Unilever verwacht dat de verkoop 80 miljoen euro oplevert. Het concern moet overigens nog enig geduld betrachten: de Franse mededingingsautoriteit en de ondernemingsraden moeten hun goedkeuring nog geven.

related partner content for mobile comes here

Frigedoc verkoopt onder de naam Agrigel diepvriesproducten rechtstreeks aan de consument. Door het samengaan met Tourpagel, dat eveneens is gespecialiseerd in de verkoop aan huis van verse en diepvriesproducten, ontstaat een nieuwe onderneming die onbetwiste marktleider wordt.
De verkoop van Frigedoc past in de operatie De Weg naar Groei, een strategie waarmee Unilever door te focussen op minder merken meer winst wil behalen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in