NS gaat topsport sponsoren
Dat meldt de Volkskrant. Komende donderdag maakt NOC*NSF zijn nieuwe marketingplan voor de olympische periode 2005-2008 bekend.
Bij de recente bezuinigingsoperatie die 1500 banen kostte, heeft de NS ook de sponsoring tegen het licht gehouden. Met lokale sponsorcontracten, zoals met Carré en De Nieuwe Kerk in Amsterdam, wordt gestopt. Sinds kort worden de sponsorcontracten centraal geregeld.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaNS denkt met het sponsoren van NOC*NSF tot en met de Olympische Zomerspelen van Peking (2008) meer mensen te bereiken. Ook zegt woordvoerder Michel Huebert dat de NS ‘op deze manier goedkoper uit is’. Pas deze week wordt de knoop over de sportsponsoring doorgehakt, benadrukt hij.
Bij NOC*NSF wil men nog niets zeggen over de nieuwe partners en is men boos dat het is uitgelekt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid