Overslaan en naar de inhoud gaan

Postkantoren BV geeft korting op merken

Postkantoren BV heeft in samenwerking met Loyalty Profs een concept ontwikkeld om het InfoCenter van de Postkantoren meer onder de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit boekje bevat zes vouchers met aanbiedingen van onder andere Wehkamp, Veronica Magazine, Yves Rocher en Kijkshop en geeft recht op meer dan 100 euro korting. Het InfoCenter bestaat uit twee foldermolens in het Postkantoor waar de klant allerlei informatie kan vinden. De actie is bedoeld om mensen wat meer naar dat InfoCenter te trekken, zegt Claire Hallewas, project manager content bij LoyaltyProfs.

related partner content for mobile comes here

In de maanden augustus, september en oktober staat het boekje ‘Prijsknallers’ in een oplage van 500.000 op een prominente plaats in de foldermolens van 325 Postkantoren verspreid over heel Nederland.
Loyalty Profs is een dochteronderneming van TPG Post en marktleider in loyaliteitsconcepten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in