Overslaan en naar de inhoud gaan

NRC Q vanaf vandaag in publieke bèta

NRC Media stelt vandaag NRC Q open voor het grote publiek. De afgelopen weken had alleen een geselecteerde groep gebruikers toegang.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

NRC Media zal op gaan werken met business partners voor wie speciale commerciële posities zijn gecreëerd. De focus bij adverteren ligt op native advertising. NRC Media biedt maximaal zes organisaties de gelegenheid om business partner te worden van NRC Q; Delta Lloyd is de eerste business partner die zich heeft aangesloten. Ook in andere titels van NRC Media zullen deze business partners hun content presenteren. Daarbij worden zij ondersteund door de nieuwe afdeling Branded Concepts van NRC Media.

 NRC Q is bedoeld voor mensen uit het bedrijfsleven. Dagelijks verschijnt er om half zes ’s ochtends een NRC Q e-mailnieuwsbrief. Gedurende de dag verschijnen er updates en infographics, aangevuld met een selectie van het internationale Bloomberg en de video’s van de internationale zakenkrant Financial Times.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in