Nieuwe strategy director voor Energize
Het bureau heeft Joost van Liemt aangetrokken die hiervoor werkte als creative director bij .bone en Euro RSCG. Van Liemt volgt in de functie Sjoerd Goderie op, die eerder dit jaar vertrok naar Scheepens Reclame.
Over zijn komst naar Energize zegt Van Liemt: 'Ik heb gekozen voor lef. Voor een bureau met mensen die durven. Want met die instelling help je opdrachtgevers verder. Niet voor even, ook op lange termijn.'
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaMet zijn komst is de bureaudirectie van Energize compleet. Die bestaat momenteel uit creative director Richard de Jong (ex-CD/oprichter Qi, ex-CD FHV BBDO), account director Jack Gnodde (ex-AD Lemz, Tribal DDB en Indie) en Klaas Weima (oprichter en managing director Energize). Eerder dit jaar
Van Liemt heeft ruim dertig jaar ervaring in het vak. Hij was partner en creative director van Bikker Communicatie waar hij Bikker Interactieve Media begon, de voorloper van Euro RSCG 4D (tegenwoordig Havas). Als creative director maakte hij internationaal, prijswinnend werk voor onder andere Nokia, ABN AMRO, Nuon en InShared.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid