Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe strategy director voor Energize

Energize heeft een nieuwe strategy director in zijn management team.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bureau heeft Joost van Liemt aangetrokken die hiervoor werkte als creative director bij .bone en Euro RSCG. Van Liemt volgt in de functie Sjoerd Goderie op, die eerder dit jaar vertrok naar Scheepens Reclame.

related partner content for mobile comes here

Over zijn komst naar Energize zegt Van Liemt: 'Ik heb gekozen voor lef. Voor een bureau met mensen die durven. Want met die instelling help je opdrachtgevers verder. Niet voor even, ook op lange termijn.'

Met zijn komst is de bureaudirectie van Energize compleet. Die bestaat momenteel uit creative director Richard de Jong (ex-CD/oprichter Qi, ex-CD FHV BBDO), account director Jack Gnodde (ex-AD Lemz, Tribal DDB en Indie) en Klaas Weima (oprichter en managing director Energize). Eerder dit jaar

Van Liemt heeft ruim dertig jaar ervaring in het vak. Hij was partner en creative director van Bikker Communicatie waar hij Bikker Interactieve Media begon, de voorloper van Euro RSCG 4D (tegenwoordig Havas). Als creative director maakte hij internationaal, prijswinnend werk voor onder andere Nokia, ABN AMRO, Nuon en InShared.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in