Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe KPN-campagne leert ons succesvol flirten

De telecomprovider trapt de jongerencampagne 'Voel je vrij' af met de commercial: Eerste app'je.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De commercial is bedacht door .

related partner content for mobile comes here

In de film is een jongen te zien die zoekt naar de juiste manier om een meisje mee uit te vragen. Uiteindelijk stuurt hij haar een filmpje via WhatsApp en claimt KPN de wereld om je heen te verbinden.

Met de commercial wil KPN zich vooral op jongeren richten. Speciaal voor de commercial maakte Gerson Main - bekend van &;De Beste Singersongwriter 2015&; - een eigentijdse versie van een nummer van Benny Neyman. 

De commercial wordt verspreid via sociale media en is vanaf woensdag 10 juni te zien op tv.

;je

Credits
Opdrachtgever: KPN
Bureau: N=5
Creatie: Thijs Bontje, Daniel te Lindert
Creatieve Directie: Peter Hebbing
RTV: Linda Kiphardt, Guy van der Hoop
Strategie: Marc Oosterhout, Bastiaan Weers
Account: Anouk Zink, Tamara Schelvis, Ralph Balk, Gonny Pullens
Productiemaatschappij: Bonkers
Regisseur: Michael Wong
Graphic Designer: Paul Freeth
Muziek: Gerson Main
Muziek productie: Wake the Town
Postproductie: Hectic Electric

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in