Overslaan en naar de inhoud gaan

Achtung! grilt hipster in nieuwe Vodafone-commercial

Geen zorgen, de hipster verliest alleen zijn baard.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Amsterdamse bureau maakte voor de nieuwe campagne: &;Thuis kan alles&;.

related partner content for mobile comes here

In de commercial &;Hipster Grill&; zien we een &;typische&; hipster - enigszins gestresst - ontwaken uit zijn middagdutje, omdat hij nog maar een paar uur heeft om zijn barbecuefeestje voor te bereiden.

Bij zijn voorbereidingen maakt hij gretig gebruik van de diensten van Vodafone en lukt het hem toch een geslaagde hipsterbarbecue te organiseren. Het kost hem alleen wel zijn baard.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Opdrachtgever: Vodafone
Verantwoordelijk bij klant: Eva Ruiz, Laura van Gestel, Joyce van den Bergh, Miriam Kolenbrander
Bureau: Achtung!
Creatie: Mervyn ten Dam & Pascal Rotteveel
Producer: Lieke de Klein & Marleen Reen
Strategie: Boris Nihom
Productie: Czar
Regie: Jelmar Hufen
Producer: Robert Roosenstein & Karlijn Paardekooper
DOP: Gabor Déak
Offline: Annelien van Wijnbergen
Editor: Mieneke Kramer
Grading: The Ambassadors & Jean-Rene Nebot
Audio: The Ambassadors
Muzieklicentie: Massive Music

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in