TBWA\ lanceert 'scheve' commercial voor Sparta
Met de campagne presenteert het fietsenmerk de vernieuwde merkbelofte: 'Enjoy the energy'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Sparta wil met de campagne zijn positie als grootste elektrische fietsenmerk van Nederland claimen en uitbouwen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Na enkele oriëterende gesprekken koos het fietsenmerk voor TBWA\NEBOKO en is de commercial het eerste resultaat van deze samenwerking. De campagnestijl zal in de loop van het jaar worden doorgevoerd online en in het winkelmateriaal.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDaarnaast staan in de zomerperiode enkele modellen centraal, waarmee Sparta - samen met zijn retailers - enkele kortingsacties gaat voeren.
Sparta Enjoy the energy
Credits
Opdrachtgever: Accell Nederland - Sparta
Concept: TBWA\NEBOKO
Productie: VIDIBOKO
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid