Overslaan en naar de inhoud gaan

Typografische campagne ‘missing type' moet mensen aanmoedigen om bloed te doneren

Grote Engelse merken als Waterstones, Odeon en NotOnTheHighStreet.com doen met mee met de campagne voor bloed donatie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe campagne voor het Engelse NHS Blood en Transport moet stimuleren om bloed te doneren.

related partner content for mobile comes here

De campagne ‘Missing Type’ laat door het hele land letters verdwijnen van merklogo&;s en straatbordjes om National Blood Week te steunen.  NHS wil hiermee aandacht trekken voor de nood voor bloeddonors van alle bloedgroepen.

Merken die meedoen zijn onder andere Waterstones, Odeon, NotOnThehighStreet.com en Green and Black’s.

Ook uitgever Trinity Mirror doet mee; het laat de letters A en O weg op de Daily Mail en doet hetzelfde voor regionale titels als Manchester Evening News en Liverpool Echo.

Ook burgers worden gevraagd mee te doen door de letters uit hun profielen en berichten op Twitter en Facebook te laten, en door foto’s te plaatsen van de deelnemende winkels en kranten met de hashtag .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in