
Onder de nieuwe overkoepelende naam Mannenmedia exploiteert het mannennetwerk nu 19 websites en blogs. De salesorganisatie van Mannenmedia richt zich op adverteerders die met name mannen willen bereiken met interesse in auto’s of sport.
Binnen Mannenmedia richt Sportivomedia zich op de commerciële exploitatie van websites met dagelijks sportnieuws. Tot de 6 sites behoren SportUpdate.nl en FCUpdate.nl.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftJeroen Rutte, Ggeneral manager van Mannenmedia zegt dat er het afgelopen jaar 'een forse omzetstijging' was:+ 30 procent. 'Voor 2012 wordt een zelfde groei verwacht.'
Mannenmedia begon in 2007 op initiatief van Marque Joosten en Marijn Pijnenborg met de lancering van Zomoto.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee