Motomedia komt met Sportivomedia
Online automotive netwerk Motomedia komt met een tweede label: Sportivomedia
Onder de nieuwe overkoepelende naam Mannenmedia exploiteert het mannennetwerk nu 19 websites en blogs. De salesorganisatie van Mannenmedia richt zich op adverteerders die met name mannen willen bereiken met interesse in auto’s of sport.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Binnen Mannenmedia richt Sportivomedia zich op de commerciële exploitatie van websites met dagelijks sportnieuws. Tot de 6 sites behoren SportUpdate.nl en FCUpdate.nl.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaJeroen Rutte, Ggeneral manager van Mannenmedia zegt dat er het afgelopen jaar 'een forse omzetstijging' was:+ 30 procent. 'Voor 2012 wordt een zelfde groei verwacht.'
Mannenmedia begon in 2007 op initiatief van Marque Joosten en Marijn Pijnenborg met de lancering van Zomoto.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid