
CAMPAGNE INFORMATIE
- Formaat: iPad floorad
- Targeting: iPad 1 & 2 gebruikers
- Campagne periode: 24 oktober - 20 november 2012
- Inzet: Nu.nl (Sanoma Media), Telegraaf.nl (Telegraaf Media Groep)
DOEL
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.com- Introduceer de Note 10.1 aan het iPad publiek
- Benadruk de voordelen van de S pen voor het maken van notities en tekeningen
BENADERING
- iPad gebruikers laten ervaren hoe het is om met een Galaxy Note 10.1 te werken door de S pen te simuleren in de floorad
- Bij gebrek aan een toegewijde mobiele website is de floorad voorzien van alle denkbare informatie van de Note 10.1.
- Integratie van een product video die de hoogtepunten van de Note 10.1 demonstreert
- Directe koppeling met officiële online resellers van de Note 10.1
RESULTATEN
- Expand rate: 2,05%
- Video started rate: 3,16%
- Totale interactie* rate: 23,90%
REACTIE KLANT Paul Braat, Cheil Benelux - 'Wij zijn erg tevreden met de resultaten. Door het gebruik van Mobile Rich Media technologie kunnen wij iPad gebruikers laten ervaren tot wat de Galaxy Note 10.1 in staat is. De hoge interactie ratio van de campagne bewijst voor ons dat iPad gebruikers ontvankelijk en erg nieuwsgierig zijn naar de Samsung Galaxy Note 10.1'
Bekijk hier een screencapture van de campagne
*interactie types: tekenen, kleur wijzigen, bekijken van de video, schakelen tussen tabbladen, etc.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee