Overslaan en naar de inhoud gaan

[MOBILE CASE] - Samsung Galaxy Note 10.1 (Adrime)

In opdracht van Samsung Mobile heeft Cheil Benelux voor de introductie van de Samsung Galaxy Note 10.1 een Tablet Floorad ontwikkeld. …
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

CAMPAGNE INFORMATIE

related partner content for mobile comes here
  • Formaat: iPad floorad
  • Targeting: iPad 1 & 2 gebruikers
  • Campagne periode: 24 oktober - 20 november 2012
  • Inzet: Nu.nl (Sanoma Media), Telegraaf.nl (Telegraaf Media Groep)

DOEL

  • Introduceer de Note 10.1 aan het iPad publiek
  • Benadruk de voordelen van de S pen voor het maken van notities en tekeningen

BENADERING

  • iPad gebruikers laten ervaren hoe het is om met een Galaxy Note 10.1 te werken door de S pen te simuleren in de floorad
  • Bij gebrek aan een toegewijde mobiele website is de floorad voorzien van alle denkbare informatie van de Note 10.1.
  • Integratie van een product video die de hoogtepunten van de Note 10.1 demonstreert
  • Directe koppeling met officiële online resellers van de Note 10.1

RESULTATEN

  • Expand rate: 2,05%
  • Video started rate: 3,16%
  • Totale interactie* rate: 23,90%

REACTIE KLANT Paul Braat, Cheil Benelux - 'Wij zijn erg tevreden met de resultaten. Door het gebruik van Mobile Rich Media technologie kunnen wij iPad gebruikers laten ervaren tot wat de Galaxy Note 10.1 in staat is. De hoge interactie ratio van de campagne bewijst voor ons dat iPad gebruikers ontvankelijk en erg nieuwsgierig zijn naar de Samsung Galaxy Note 10.1'

Bekijk hier een screencapture van de campagne

Over
Over

*interactie types: tekenen, kleur wijzigen, bekijken van de video, schakelen tussen tabbladen, etc.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in